پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

ژنراتور برق ماینر

ژنراتور برق ماینر برای تامین برق سیستم ماینینگ و ارز دیجیتال دارای سیستم های الکترونیکی و مکانیکی متفاوتی هستند. بسیاری از افراد که در کار ژنراتور برق هستند به راحتی و بدون مطالعه ، اقدام به فروش ژنراتورهای غیراستاندارد به کاربران محترم هستند. به یاد داشته باشید ژنراتورهای برق پرایم و دائم کار دارای عملکردهای متفاوتی نسبت به ژنراتورهای موجود در بازار می باشند.

اولین مولفه مهم در انتخاب ژنراتور وجود سیستم تاکومتر دقیق و دیجیتال در تنظیم فرکانس برق خروجی می باشد. به هرعلت فرکانس خروجی برق دچار اختلال شود به تمام ماینرها یا ریگ های شما آسیب جدی خواهد زد. دیزل ژنراتورهای قدیمی و ساخته شده و موجود در بازار که توسط مبتدی ها و افراد بی سواد ارائه می شود باعث دردسر و ضرر و زیان شدیدی به فارم ارز دیجیتال شما خواهد زد.

بسیاری از همکاران فکر می کنند که یک موتور را با یک ژنراتور کوپل نمایند کار تمام هست. نخیر ، ژنراتورهای دائم کار پرایم ارز دیجیتال از نوع گازسوز و پایه گازسوز می باشند. چون دیزل ژنراتور ها به دلیل صدای بسایر زیاد ، آلودگی های محیطی و دود ناشی از سوخت گازوئیل و هزینه بسیار بالای سوخت دیزل اصلا مقرون به صرفه نیست.

درضمن موتورهای دیزل ژنراتور دارای قیمت های بالا و تامین قطعات بسیار دشواری دارند و درصورت خرابی ، شما زمان بسیار زیادی را برای بازسازی و احیای مجدد سیستم صرف خواهید نمود.

گاز شهری در بیشتر مکان های خصوص و عمومی و تجاری و نیز صنعتی قابل دسترس می باشد. صدای کم ، آلودگی کم در حد صفر ، تعمیر راحت سیستم ژنراتور برق گازسوز و نیز فراهم بودن قطعات به وفور از مزیت های ژنراتور برق گازی می باشد. این تمام قضیه نمی باشد. باز هم بسیاری از افراد که در حال ساخت ژنراتورهای گازسوز غیراستاندارد می باشند به سراغ موتورهای بنزینی از رده خارج که در کشور امارات ، ارمنستان و باکو ، عراق و پاکستان می باشند ، رفته و خریداری می کنند و یک لوله و یک شیربرقی تهیه کرده و به مشتریان خود که از همه جا بی خبر می باشند ، ارائه می کنند.

به یاد داشته باشید یک موتور گازسوز با حرارت بسیار بالا و خشک کار می کند و در طول یک یا ۶ ماه حتما به مشکل برخورد خواهد کرد و سرسیلنر و جداره سیلندر نازک شده و خورده خواهد شد و موتور مستعمل و از رده خارج خواهد شد. یک ژنراتور گازسوز چندین موئلفه مکانیکی و تزریق سوخت پایه گازسوز باید داشته باشد و با تنفس مقدار بسیار کمی بنزین و روان کننده موتور را سالم نگه دارد تا عمر موتور به هشت تا ده سال برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه عملکرد سیستم های پیشرفته بیشتر درخصوص موتوربرق گازسوز ماینر و ماینینگ ارز دیجیتال با کارشناسان فنی میهن توان تماس بگیرید.

پیشنهاد ما به شما

ژنراتور برق برای ماینر

ژنراتور برق برای ماینر و استخراج انواع ارزهای دیجیتال بهترین ژنراتور برق برای ماینینگ ارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *