پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

موتور برق بی صدا خانگی

موتور برق بی صدا خانگی :

همانطور که آشنایی دارید موتور برق دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به وسیله سوخت بنزین یا گازوئیل یا حتی نفت به انرژی الکتریسیته یا الکتریکی تبدیل می کند. موتور برق همانند دیزل ژنراتور است اما در حجم و صدای کم تر ( و البته علاوه بر گازوئیل یا دیزل با بنزین نیز کار می کند ).

موتور برق های کم صدا ( یا از نوع موتور برق بیصدا خانگی ) اغلب به نام موتور برق های قابل حمل یا کیفی یا به اسم موتور برق مسافرتی و همچنین موتور برق سایلنت شناخته می شوند. این نوع موتور برق ها به شکل کیف بوده و نسبت به موتور برق های معمولی حجم و وزن بسیار کمتری دارند. صدای زیاد و بلند یکی از معایب موتور برق بنزینی است، که این مشکل در موتور برق قابل حمل کم صدا خانگی تا حدی رفع گردیده است. مکانیزم موتور برق کم صدا خانگی مانند موتور برق بنزینی می باشد که مناسب کار کرد های طولانی ( ۵ ساعت یا بیشتر ) می باشد. سوخت موتور برق کم صدا نیز غالبا” بنزین می باشد.

موتور برق بی صدا گازسوز

یکی از مهم ترین مسائلی که در به کار گیری ژنراتور برق بی صدا خانگی یا سایلنت بایستی رعایت گردد استفاده از آن ها در فضای باز می باشد که این مسئله برای موتور برق کم صدا خانگی نیز صادق می باشد. و دلیل این کار رعایت مسائل ایمنی به منظور جلوگیری از استشمام گاز های دی اکسید کربن و اکسید کربن می باشد چرا که سوخت موتور برق بی صدای خوب گاز است و آلایندگی کمی دارد.
موتور برق سایلنت

دستورالعمل عمومی در این خصوص به این شکل است که اگر موتور برق در فاصله ۷ متری از آن صدایی کمتر از ۶۵-۷۰ دسی بل تولید کند، این موتور برق در دسته موتور برق سایلنت قرار میگیرد.

ویژگی بهترین موتور برق کم صدا خانگی

بهترین موتور برق کم صدای خانگی مجهز به سیستم هندلی می باشد.
دارای یک یا دو خروجی
مدت زمان کارکرد بیشتر از ۵ ساعت
دارای حداقل لرزش و صدا
مناسب برای مصارف خانگی و آپارتمان ها
دارای موتور قوی به همراه سیم پیچ مسی

انواع موتور برق کم صدا ( بی صدا ) خانگی

ژنراتور برق چرخ دار بی صدا ویسپر

موتور برق کیفی بی صدا هوندا
موتور برق کیفی بی صدا المکس
موتور برق کیفی بی صدا لانسین
موتور برق کیفی بی صدا راتو
موتور برق کیفی بی صدا کیپور
موتور برق کیفی بی صدا هیوندای
موتور برق کیفی بی صدا واکسون
موتور برق کیفی بی صدا دووکار
موتور برق کیفی بی صدا دوو

ژنراتور بی صدا خانگی

هنگام خرید موتور برق بی صدا خانگی دقت کنید که صدای موتور برق در حالت بیشینه عملکرد چقدر بوده و تا چه میزان صدا در محیط سبب برهم خوردن آرامش نمی شود چرا که عملا” موتور برق بی صدا در بازار وجود نداشته و فقط حجم صدای تولیدی در برخی مدل ها مانند موتور برق کیفی کم است. به طور کلی نمی توان ژنراتور بدون صدا در بازار پیدا کرد، بلکه حجم صدا متغیر است. اگر به دنبال تهیه منبع برق اضطراری برای منزل خود هستید که صدای بسیار کمی داشته باشد باید از سیستم های باتری ذخیره و UPS استفاده کنید که البته پاسخگوی جریان بالا نبوده و مدت زمان کمی برق شما را تامین می کنند.
کاربرد موتور برق بی صدا یا سالینت :

استفاده جهت تامین برق منازلی که هنوز برق کشی نشده اند.
در مراکزی که از نظر تولید صدا حساس هستند مانند بیمارستان ها و آسایشگاه ها
استفاده در محل کسب و کار به شکل مداوم
هنگامی که حمل و نقل آسان اهمیت دارد ( چرا که اکثر موتور برق های بی صدا کاور دار با توان کم، به شکل کیفی هستند )

جهت انتخاب موتور برق بی صدا مناسب منزل یا محل کار خود حتما” با شرکت تماس گرفته و با مشاورین کاملا” مجرب و آموزش دیده شرکت میهن توان مشورت نمایید.

پیشنهاد ما به شما

تامین برق ماینر

برق رایگان و ارزان برای ماینر و ماینینگ ارز دیجیتال ممکن است بیت کوین یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *