چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

موتور برق بی صدا

قیمت موتور برق بی صدا

موتور برق بی صدا از جمله وسایلی است که انرژی مکانیکی که از عملکرد موتور احتراقی به وجود می‌آید را توسط ژنراتور یا آلترنانتور به انرژی الکتریکی و برق تبدیل می کند. از ژنراتور برق زمانی که برق شبکه سراسری قطع می شود برای تامین برق اضطراری برای خانه های مسکونی ، مطب پزشکان و موارد مشابه استفاده می شود.

در نوع پیشرفته تر که به موتور برق های دائم کار مشهور هستند برای موتور برق ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال به کار می رود.

همچنین از این دستگاه ها برای فضا های خارج از بافت شهری مانند ویلاها و آب نما ها که از شبکه سراسری برق بی‌بهره هستند و در خارج از محدوده ی شهرها می باشند، از این دستگاه ها استفاده می کنند.انواع موتور برق را بر اساس چهار متغیر دسته بندی می کنند:

نوع سوخت: از ضروری ترین و مهم ترین فاکتورها در انتخاب موتور برق نوع سوخت آن است که ممکن است سوخت آن گاز شهری یا ال پی جی باشد، یا از برق بنزینی باشد، یا از برق دیزلی باشد. ۲.چگونگی راه اندازی یعنی چگونه آن را روشن و خاموش کنید: به دو دسته دستی و هندلی تقسیم می‌شود. ۳.نوع شاسی موتور برق: که ممکن است از دو نوع کانوپی دار یا بدون کانوپی باشد. ۴. نوع ولتاژ خروجی موتور برق: برخی از این موتور برق ها تکفاز یا سه فاز هستند.

مهمترین گزینه هایی که برای ژنراتور برق گازسوز وجود دارد و آنها را نسبت به یکدیگر متمایز می‌کند صدای آنها است:

طراحی مخصوصی که در برخی از موتور برق ها وجود دارد، این است که از صدا خفه کن ویژه و فناوری کاهش صدا برای جلوگیری از صدای بیش از حد و آزار دهنده در هنگام استفاده از موتور برق در آن وجود دارد. علت این که سطح نویز در اکثر این موتورها برق های معمولی از ۶۸ دسیبل شروع می‌شود و با افزایش بار و کارکرد موتور برق، صدای کمی تولید می کنند و به موتور برق بی صدا معروف شده‌اند، این است که نویز این موتور برق های بی صدا به ۵۵ کیلو رسیده است. علت کم شدن صدای برخی از این موتور برق ها وجود یک برد الکترونیکی در سیستم موتور برق بی صدا است، که قدرت و سرعت های متناوب را تولید می‌کند و صدا و مصرف سوخت را در این دستگاه کاهش می دهد. این امر باعث افزایش طول عمر مفید موتور برق شده و کیفیت برق تولیدی از این دستگاه را افزایش میدهد.

نکات ایمنی استفاده از موتور برقذ:

از مهمترین مسائلی است که هنگام استفاده از موتور برق، باید به آن توجه کنید این است که این دستگاه را در فضای باز باید قرار دهید و سپس از آنها استفاده کنید. دلیل این کار رعایت مسائل ایمنی است زیرا در هنگام استفاده از موتور برق بی صدا، گازهای دی اکسید کربن و اکسید کربن تولید میشود و این گازهای سمی را نباید استشمام کرد زیرا این گازهای تولیدی به دلیل سوخت موتور برق، که از بنزین می باشد، آلاینده‌های سمی را تولید میکند. معمولا ژنراتور پایه گازسوز آلودگی صدا و محیطی بسیار کمی تولید می کند.

قیمت موتور برق بی صدا :

قیمت گذاری موتور برق بی صدا، با توجه به نوع تکنولوژی که امروزه در ساخت این دستگاه ها به کار رفته است، در آنها متفاوت است و تفاوتهای کارآمدی نسبت به موتور برق های معمولی دارند. همچنین قیمت گذاری موتور های برق بی صدا را با توجه به نوع برندی که انتخاب می کنید و قطعات یدکی که در ساخت آن به کار رفته، به صورت اصلی و اورجینال باشد یا به صورت تقلبی بر روی آنها باشد متفاوت است.

همچنین هر چه تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه موتور برق بیشتر باشد می توانید سال های زیادی از این دستگاه استفاده کنید و از بی صدا بودن آن لذت ببرید و همچنین از جریان برق تولیدی این دستگاه رضایت کامل داشته باشید ولی برای خرید چنین دستگاهی باید پول بیشتری را پرداخت کنید.با توجه به نوسانات ارز و دلار در بازار جهانی، قیمت این دستگاه به صورت ثابت نیست و برای اطلاع و اطمینان از آخرین قیمت این محصولات باید در بازار و یا به صورت آنلاین به صورت روزانه از قیمت آن مطلع شوید.

قیمت گذاری موتور برق بی صدا :

نوع ضمانت و گارانتی پس از فروش آن تاثیرگذار است.

نوع موتوری که بر روی دستگاه نصب شده است کم صدا یا با صدای زیاد است؟

اگر از بهترین موتور برق کم صدا روی این دستگاه نصب شده باشد باید مجهز به سیستم هندلی باشد.

نوع خروجی آن یک یا دو عدد است؟

توان استفاده از موتور برق بی صدا به صورت چند ساعت محدود یا به صورت شبانه روزی است؟

مقدار لرزش و صدای آن چه حد است؟

برای چه مکانی از این موتور برق استفاده می‌شود و ابعاد آن هم در نظر گرفته می شود.

قیمت گذاری موتور برق بی صدا

سخن پایانی

در زمان خرید موتور برق بی صدا، تمام فاکتور های ذکر شده در ارزش گذاری و تعیین کردن قیمت برای موتور برق دخالت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ژنراتور برق سایلنت یا موتور برق سوپرسایلنت با کارشناسان فنی میهن توان در تماس باشید.

پیشنهاد ما به شما

ژنراتور برق برای ماینر

ژنراتور برق برای ماینر و استخراج انواع ارزهای دیجیتال بهترین ژنراتور برق برای ماینینگ ارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *